Raporti aludon se rusët kanë informacione shantazhuese ndaj Trump-it

Urime Fiqo! Une do ta shoh inaugurimin - vetem meqe eshte dhe Caitlyn Jenner.

Pse fillove llogari te re, Adi?

More po cbehet keshtu?Pa u bere president dhe tere kompanite po bejne marreveshje:
http://mobile.reuters.com/article/idUSKBN14X25

Lockheed Martin CEO meets Trump, says deal to lower F-35 costs is close.

Hewson also said Lockheed plans to increase jobs at its Fort Worth, Texas, facility by 1,800, which she said would add “thousands and thousands of jobs” across the supply chain in 45 U.S. states. Lockheed shares were up 1 percent after her comments on Friday.

1 Like

A 22-year sex worker named Ivana Kamensky, claims she was one of the prostitutes who had sexual intercourse with Donald Trump in Moscow in 2011, adding that the American President had the smallest penis she had ever seen.

In an interview with the Moscow Daily Herald, the young woman described in great details the night that she allegedly spent in Mr Trump’s hotel room five years ago.

Ms Kamensky claims she was hired by Donald Trump along with two of her friends to perform several degrading sex acts, like urinating on him and on each other.

She said that she had been shocked by the incredibly small size of his penis, and remembers laughing about it with the other two girls.

“Many parts of his body are too small, not only his hands,” she told the Moscow Daily Herald. “I’ve slept with hundreds of men and I’ve seen some small penises, but he’s by far the smallest I’ve ever seen.”

She described Mr.Trump’s genitals as being the size of a grape, barely one inch (2.5cm) long when fully erect.

“We were not surprised when he asked for some unusual stuff, because he was not physically equipped to engage in any kind of normal penetration.”

Ms Kamensky says she was paid $10,000 for her night with me Trump, which is more than the average Russian worker earns in a year.

==== Considering Mr Trump’s tendency to react personally to most critics on his Twitter account, it is quite probable that he will react to Ms Kamensky’s claims over the next few days.====
Source : World News Daily.

1 Like

Kan plas bastet qe Trumpi nuk ka per ta mbush 2 vjecarin.
Place your bets guys…

Kur ndenji bziu tete vjet e jo mos rri Trumpi, esht turp.

1 Like

Ne fillim thane nuk do ta arrije inagurimin.
Tani thone 2 vjet…te tjere thone nje mandat.
Ndonese me vonese po pajtohen me realitetin.

Plako po kjo i bika te kete qene minorene ne ate kohe? Mos e akuzojne per pd_fili.

1 Like

Ti sikur the se nuk do te fitonte😄

1 Like

Klubi i parashikuesve te peshkut “stalkeri lebetit” :smile:

Just put your thinking caps on, and read this: http://www.zerohedge.com/news/2017-01-14/george-soros-man-behind-mayhem

E mire o mire. Prit se s’keni pare gje akoma:

http://www.forbes.com/sites/steveforbes/2017/01/11/omg-house-republicans-are-preparing-to-hit-consumers-with-a-horrible-new-tax-that-will-harm-trump-and-hurt-the-economy/#a8a1953641ef

_It’ s bad, bad, bad, very, very, very, bad, bad news. Nasty people.

1 Like

Po sigurisht qe nuk fitoi (65 meleon me 62).

Edhe kete: Clinton mori vecse 73 897 vota me pak se Obama në 2012 (i cili me to fitoi kollajshmerisht 332 electors).
Nje skenar i taille ka ndodhur për here të fundit në 1876 (Tilden humbi zgjedhjet me nje vote me pak në Kolegjin elektoral, edhe pse mori 3% me shume vota se Hayes, fituesi i zgjedhjeve).
Tani ti thu “E ça janë 140 vjet, asigjo nuk janë”.
Mirë.

1 Like

E the i her mer MERZI prishtine…pse e spin on e spin on …mos u merr me Alben me zamete…qe ndryshe nga i Lebetitmi thoshte do fitoj Trumpi…

Une isha i thjesht ksaj rradhe…Place your bets Guys… I do i haj Trumpi 2 vjet apo jo…put your money where your mouth is… kush fito… fito kush le breket …SORRY …

Kaluan 2 muaj dhe akoma nuk po ju del e keqja disave…

E keqja fillon ne 20 kur Trumpi te huj ne zyreeee.
Te shohim kur do ju dali e keqja Amerikonve qe ksaj rradhe e kan thelle… mrena…si ata qe e votuan po ashtu edhe ata qe u konvertuan ne Trumpista momentin e fundit.
te tjeret si puna teme do qeshin… e do qeshin…

1 Like

Qeshni mer qeshni, vetem mos qani se ca shoke ketu deshin me e lene USAn fare aq tym ishin bere po e mblodhen mendjen me vone.

2 Likes

Per kedo qe eshte i lumtur per Trumpin qe ne dat 20 do e dhiisii ate zyre OVALE… qofte Yankee… apo Albanez…jam i hapur ti ndigjoj arsyet apo justifikimet.
Spres pallavra nga Svedezet apo Ukrainezet por nese jetoni ne usesej …boni gati fishekzaret …kur ta hani mrena… keni per tu qurravit me Trumpolinen me keq se me Hysein Obamen qe duket si luftetar i Krishterimit sot ne krahasim me ket goglen Ruse mitroshe.
Mbas New England football game…bohemi gati per Saturday night Live…
Trumpolina do na mbaj gjalle kto kohe me aktet e tij te perditshme…e do qeshim se nuk mbahet mo e qeshmja me ket President karagjoz