Uragane dhe tërmete

Flitet per emisionet e qymyrit naftes ,ndotja nga aktiviteti industrial ,shpyllezimi ,aktiviteti bujqesor etj .

Si mund te ushqehen ndryshe 7 milard njerez?

Si mund te ushqehen ndryshe 7 miliarde njerez?

Nga menyra si e thua duket sikur keta 7 miliarde jane nje familje me 7 anetare qe poperpiqrn te ushqehen sebashku. Ne fakt, nga keta 7 miliarde, 6.9 s’kane asnje ide se si, pse po shkaterrohet klima. Ta kishin ditur te pakten qe po e shkaterrojne per te ushqyet pikerisht ata.

Ti e di mire se keto uragane skane te bejne fare me ndryshimet klimatarike.
Mos perdorni fatkeqesite natyrore per politike.
Hapi kartat e uraganeve dhe te termeteve dhe do te shohesh qe edhe ku vit eshte njesoj si te tjeret,thjesht te tjeret kane rene ne oqean dhe keta nuk e kane marre kthesen sic nuk e mori Katrina dhe te tjere para Katrines.
Ne 1906 San Francisko u rrafshua fare nga termeti dhe ne ate kohe nuk kishte kaq shume makina.

Lexoni pak cthote shkenca e oqeanografise dhe mos merrni vetem numurat qe ju interesojne juve,por lexojini cdo gje ne kontekst.

Keshtu eshte kur futen politikanet dhe gazetaret atje ku nuk marrin vesh.

Sic e thashe 500 vjet ne oqeanografi jane si 1 sekonde ne jeten tone dhe marzhi I gabimit eshte shume i madh per konceptin tone per kohen dhe normal per ata qe merren me oqeanografi.

Pasojat e veprimeve tona,do t ndihen pas 80-220 vjetesh ne rastin me te afert dhe 500 vjetesh ne rast se flasim per marzh gabimi normal.

Shiko se cfare flet ky perfaqesuesi I Hollivudit per Teksasin qe eshte zemra dhe hambari i Amerikes.
Vazhdoni keshtu se Shtepine e Bardhe keni per ta pare me dylbi…Liberalet jane njesoj si fashistet.

Kush eshte ky Bes Kallaku i Amerikes ? Supposed to be funny , ca ben regjia me ato te qeshurat stil Sop Opera , si Prince of Bel Air iher n’vakt ncncnc

Amerika esh si shpirt

imagehttps://scontent-atl3-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/21432892_10214343584005381_2069905521912058313_n.jpg?oh=97c86972d76efcd44eb4620136fc06e7&oe=5A4EDBD3

MELANIA :blue_heart:

1 Like

Iku Irma…shyqyr te bijme rehat.

You guys have really underestimated Trump voters and you do so to your electoral peril. The smartest and most intellectually curious people I know voted for Trump. There is an idiological purity test on the left now that is bordering on a clinically identifiable pathology. They have streamlined your thoughts to the point that as a conservative, I can argue with 20 people on the left and they all make the exact same arguments, using the exact same talking points, sticking to the exact same script. That used to be the way it was with Republicans, but the paradigm has shifted. I voted for Al Gore, John Kerry, Obama twice, yet I went for Trump this election. If you guys are hoping to win in 2018/2020 I’m precisely the kind of voter that you need to win back. Thus far, I haven’t seen anything on the left that has wanted to make me come back home. But go for it, tell me how much of a racist I am, tell me how I have a fifth grade reading level, and see how that works out. A little introspection goes a long way. And you can’t defeat an enemy that you don’t understand, and take it for me, you don’t understand your perceived “enemies” aka, your former Countrymen.

Heren tjeter ve dhe autorin.