Bukuria do të shpëtojë botën

nuk kom me ty, e kom personale me Belulin, qe Kinostudjo Shqipria e Re nuk ka ba nji film per Cuccinellin.

Beluli megjithmen u afirmu si ndjekes i apasionum i filmave shqiptare,po ti s’ke pse e redukton prezencen e tij ktu,vetem ne shkembime batuta filmash. Ai ishte(eshte) i mencur per te repliku me kedo, sidoqe te ishte argumenti,po refuzonte te hynte ne gerr-merret virtuale, qe nuk jane te pakta mes tënë.

jo me ç’ne, çfar gerr verresh thu ti. Ja psh ne kete teme nuk ka asnje gerr verr, ka vetem komente per te ardhmen e ekonomise, ndermarrjes dhe prodhimit industrial, lidhur me bukurine e teritorit.

gerr gerr gerr

I monasteri benedettini sono da 1500 anni un esempio illuminante di che cosa significhi vivere e lavorare in un contesto dove tutti abbiano chiari finalità e obiettivi, ruoli e mansioni e sappiano fare della comunità il proprio punto di forza. Un’organizzazione perfetta che ha attraversato i secoli e che molte cose può dire al mondo manageriale, grazie alla corretta gestione di valori condivisi, a una leadership diffusa e alla capacità di far lavorare insieme persone motivate e consapevoli delle proprie responsabilità. La Regola di San Benedetto è stata per secoli il faro di questi monasteri e ha saputo irradiare buon senso unito a un’estrema concretezza. Oggi rappresenta un richiamo forte alle radici comuni del vivere organizzato, alle sue regole di appartenenza può contribuire a ridare slancio alla vita aziendale e al governo delle imprese. Premessa di Roberto Comolli. Prefazione di Giuliano Vigini.

Kapitalizëm social me çibuk!

1 Like

apo do ket ngambrapakapitalizemngaparasocial?

kjo e fundit është një pipë - jo çibuk.:joy:
(bile as pipë s’është sipas diçiturës)

1 Like

Rrnofsh or Inkuizitor! Për hatrin tënd fitova një stemë “emoji i parë”.
M’a merr mendja diçka si “Zogu i Parë”

Si zakonisht, kur vjen rasti për këtë të mallkuarën kulturë:

një “nazist” debaton me një “komunist” në ishullin e shkretë PPU

tani ke per te fitu shume, fitorje mas fitorje, koment mbas komenti.

xixe, qe ku e ke nje pergjigje me organ gjenital mashkullor, ndryshe nga spanjolli qe me propozove, e jipte me vagine:

Brunello Cucinelli ad una convention MPS il 20 febbraio 2016 si lascia andare e spiega alla platea che cosa ha detto ad una banca durante l’illustrazione di un progetto. Rivolgendo alla traduttrice: "Traduci pari pari. E’ facile scopare con il cazzo duro, prova a scopare con il cazzo moscio".

I nderuar Inkuizitor, ketu une nuk marr vesh se perse po behet fjale, ndigjoj italisht por s’po marr vesh gjo. Keta italianet flasin shume (nuk ka asgje te keqe) por i meshojne shume gjithshkaje qe eshte italiane, gje qe me le te dyshoj se jane pak megallomaner/mendjemedhenj, per te mos thene arroganter.
Mund ta kem gabim, me korrigjo. Ketu tek keto vidiot, do ishte mire te shpjegoje/perktheje diçka ne shqip.