Dialogu (i munguar) me kujtesën

Ne takimin e fundit, para se “Takimet e kultures” te ulte siparin ne menyre te papritur, diskutohet mbi Bunk’Art 2 dhe domethenien e ketij monumenti ne krijimin e nje dialogu me kujtesen ne lidhje me te regjimin komunist ne Shqiperi.

Mos e humbisni!

2 Likes

Il museo e il mercato sono assolutamente contigui e comunicanti, anzi sono le due facciate di un medesimo edificio sociale: il prezzo e il pregio si identificano, agendo rispettivamente sopra il versante praticamente attivo o teoricamente ozioso del fenomeno estetico - Edoardo Sanguineti, Ideologia e linguaggio

1 Like

Ed bunkeri kuloskopato 2.0

ok, bie dakord ose (meqe s’ka kuptim te shprehesh pa pare BunkArt, per nje ballafaqim), e degjueshme dhe pranueshme analiza e te ftuarit (Vincent van Garven Oei)dhe qasja e tij. Por kjo ndodh kryesisht ne gjysmen e dyte te emisionit, sepse pjesa e pare, sidomos 10 min. hyrese nuk eshte kollaj. E. Demo le te merret me kulturen sic e ka profilin dhe te diferencoje politiken prej saj nese nuk di ta trajtoje ate. Perndryshe tingellon si nje nga analistet e shumte televizive e gazetare dhe nuk do me vinte keq qe iken. Perfundimisht, mendoj se mund te kene te drejte ne vleresimin qe dhane per ate muze.

Per kete interviste eshte pushuar zonja? S’paska faj fiqoja qe flet per regjim.

P.S. Sikur me kulturen merret zonja Demo, ndonese edhe me politiken rreth saj.

  1. Noi vogliamo distruggere i musei, le biblioteche, le accademie d’ogni specie, …
  1. … Musei: cimiteri!.. Identici, veramente, per la sinistra promiscuità di tanti corpi che non si conoscono. Musei: dormitori pubblici in cui si riposa per sempre accanto ad esseri odiati o ignoti! Musei: assurdi macelli di pittori e scultori che varino trucidandosi ferocemente a colpi di colori e di linee, lungo le pareti contese!
                                               Marinetti, _Manifesto del Futurismo_